poniedziałek, 7 maja 2012

Drogi Człowieku

"To człowiek człowiekowi najbardziej potrzebny jest do szczęścia"



Drogi Człowieku, chcę do Ciebie napisać kilka słów. 


 Zapewne się znamy - ja też jestem Człowiekiem. To, że żyję daleko od Ciebie, to że nie możemy ze sobą porozmawiać nie świadczy o tym, że Cię nie znam. Od razu poznałbym Cię na ulicy. Chyba zgodzisz się ze mną, że ludzie są bardzo charakterystyczni, nie można ich pomylić z drzewem albo psem.
 Zaskoczę Cię, bo wbrew pozorom, pod wielkim stosem wad jesteśmy najdoskonalszym stworzeniem! Nawet jeżeli nie wierzysz w to, że zostałeś zaplanowany i stworzony przez Boga, to musisz przyznać mi rację, że nie ma na świecie nic tak genialnego jak Człowiek! I jestem z tego dumny, że jesteś Człowiekiem.

 Jako Człowiek jestem z Ciebie dumny, bo walczysz o siebie, nie poddajesz się i próbujesz. Być może wiele rzeczy Ci się nie udało, być może nie jesteś tam gdzie chciałeś być, ale JESTEŚ i to jest piękne.

 Jako Człowiek jestem z Ciebie dumny młody człowieku, że poszedłeś na studia. Chcesz osiągnąć coś więcej i albo siedzisz w książkach, albo doskonale się bawisz. Młodość to piękny czas.

 Jako Człowiek, jestem z Ciebie dumny, że być może wybrałeś drogę sukcesu osobistego, włożyłeś mnóstwo pracy w szkolenie siebie, teraz jesteś mniej lub bardziej zadowolony z efektów swojej pracy. Sporo zarabiasz, możesz dzięki temu nawet pomagasz innym, to jest piękne.

 Jako Człowiek jestem z Ciebie dumny, bo jesteś odpowiedzialny za innych. Założyłeś rodzinę, chcesz zapewniać jej godny byt, dlatego wychodzisz z siebie, by dać dziecku to, czego mu potrzeba. Ofiarowanie siebie jest piękne.

 Ale dokąd z tym wszystkim zmierzasz?
  Byle do pierwszego, byle do wakacji, byle do kolejnego sukcesu, byle do…? Byle do mnie? 

W tym biegu za wszystkim i za niczym brakuje mi Ciebie. Uczysz się, pracujesz, bawisz, walczysz, wychowujesz. To jest piękne, ale… ale nie ma nic cenniejszego na tym świecie niż drugi Człowiek!

  Nie porozmawiasz z książką. 
 Nie pomoże Ci głośna muzyka w klubie. 
 Nie znajdziesz zrozumienia w pieniądzach. 
 Nie doceni Cię Twoje wysokie stanowisko. 
 Nie uśmiechnie się do Ciebie kolejny sukces. 
 Nie przytuli Cię Twoje idealne odbicie w lustrze. 
 Nawet Twoje dziecko zapamięta najmocniej te chwile, kiedy było Ciebie dla niego za mało.

 Możesz robić wszystko, zdobywać najwyższe szczyty, spokojnie żyć w zaciszu czterech ścian, ale pamiętaj o mnie.

  My, Ludzie powinniśmy trzymać się razem.

 Jestem zawsze obok Ciebie, 
  Człowiek :)

3 komentarze:

  1. Genialny blog!
    Mam nadzieję, że to chwilowa przerwa w blogowaniu i wkrótce pojawią się nowe wpisy:)
    Pax!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam wszystkie posty od deski do deski! I mam nadzieję na reaktywację bloga. :)

    http://nowy-feminizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, kiedyś na moim blogu napisałaś, że myślisz o powrocie, wchodzę, a tu nadal cisza. :<

    http://cud-codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń