poniedziałek, 6 lutego 2012

Przypadek?

przypadkowe spotkanie jest czymś najmniej przypadkowym w naszym życiu


Zapewne wiele razy tak miałeś. Pytałeś siebie, co ja tu robię, czemu tu jestem? Dlaczego spotykam takich, a nie innych ludzi? Jak to się stało?
Wielu wierzy w przeznaczenie, horoskopy, gwiazdy inni myślą, że to nie ma żadnego znaczenia. Życie toczy się przypadkowym torem.
A mnie fascynuje plan ułożony przez Niego! Prowadzi mnie przez krainy największego Słońca i bagna. Pokazuje wszystkie zakątki. Mam wrażenie, że kiedy stwarzał Świat myślał tylko o mnie i mojej drodze do Niego. Co z tego, że się gubię, przecież przez to, też chce mnie czegoś nauczyć, gdzieś zaprowadzić.
Zabiera ludzi, których kocham, nie pozwala iść tam gdzie ja chcę. Prowadzi czasami za rękę, częściej za kołnierz. Jest przy mnie gdziekolwiek bym nie poszła. Z największego błota prowadzi mnie na najpiękniejsze łąki.
Wciąż mi coś pokazuje. Przy każdym kroku jest przy mnie.

Gdy pójdziesz przez wody, Ja będę z tobą,
i gdy przez rzeki, nie zatopią ciebie.
Gdy pójdziesz przez ogień, nie spalisz się,
i nie strawi cię płomień.
Albowiem Ja jestem Pan, twój Bóg.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz